منتديات ستار
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
منتديات ستار
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
منتديات ستار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
 منتديات ستار ترحب باعضائها وزوارها 

عاوز تلعب مع اصحابك وتظهرلهم فى الكام على انك بنت او اى شخصيه اخرى ادخل ومش هتندم

كاتب الموضوعرسالة
nawfal
عضو نشيط
عضو نشيط
nawfal

عاوز تلعب مع اصحابك وتظهرلهم فى الكام على انك بنت او اى شخصيه اخرى ادخل ومش هتندم Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تلعب مع اصحابك وتظهرلهم فى الكام على انك بنت او اى شخصيه اخرى ادخل ومش هتندم   عاوز تلعب مع اصحابك وتظهرلهم فى الكام على انك بنت او اى شخصيه اخرى ادخل ومش هتندم I_icon_minitimeالأحد مايو 18, 2008 3:03 pm

عاوز تلعب مع اصحابك وتظهرلهم فى الكام على انك بنت او اى شخصيه اخرى ادخل ومش هتندم
<hr style="COLOR: #e0e0f6" SIZE=1>
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا: اقصد بحصريا الكراك وليس البرنامج

عاوز تلعب مع اصحابك وتظهرلهم فى الكام على انك بنت او اى شخصيه اخرى ادخل ومش هتندم 1e9dc14cfdصور

بعض مميزات البرنامج
1-عمل كام وهمى اثناء المحادثه على النت (متوافق مع اى برنامج محادثه وحتى الفيس بوك واشباهه)
2- تصوير سطح المكتب(وتسجيل فيديو)
3-اضافة مؤث راتعلى صور العرض اثناء المحاثه بالكام
4- عرض سطح المكتب علىالكام للطرف الاخر
وحجات غير كده كتير والبرنامج سهل جدا لايحتاج شرح

كل ماعليك الا ان تسطب البرنامج وبعد ذلك تنسخ الكراك وتضعه فى فولدر البرنامج فى السى وتفتح الكراك وتضغط على كلمة بدج ومبروك عليك البرنامج
مـــــلحوظه الكراك متوافق مع الاصدار 4.2.5.0. فقط

التحميــــــــلhttp://rapidshare.com/files/110414542/koko_monde.rar

لا انتظر منكم غير الدعاء بظهر الغيب

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-